Иргэдийн өргөдөл, гомдол, санал авах 11-11 төвийн үйлчилгээг E-Mongolia-д нэгтгэх асуудлаар албаны хүмүүс болон систем хөгжүүлэгч инженерүүд уулзлаа.
Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газар Дэлхийн банкны санхүүжилтээр хэрэгжүүлж байгаа Ухаалаг засаг төслийн хүрээнд ДИЖИТАЛ НИЙГМИЙН ИРГЭНИЙ хэрэгцээнд нийцүүлэн Иргэд олон нийттэй харилцах 11-11 төвийн систем, дэд бүтцийг бүрэн шинэчилсэн бөгөөд тун удахгүй ашиглалтад оруулна.
Энэ үйлчилгээ нь төрийн үйлчилгээний e-Mongolia.mn нэгдсэн системд нэг цахим үйлчилгээ болон нэмэгдэнэ.
Таны өргөдөл, гомдол, саналыг
- Веб чат, веб сайт, мобайл аппликейшн, мессеж, имэйл, фэйсбүүк, твиттер, утасны дуудлага, дуут шуудан, киоск зэрэг аль ч дижитал сувгаар Төрдөө хандахад биеэр очсонтой адилаар иргэнийг танин баталгаажуулж, найрсаг орчинд хүлээн авна.
- Иргэн өргөдөл гомдлын шийдвэрлэлтийн явцын алхам бүрийг хянана.
- Төрөөс өгсөн хариу, шийдвэрлэлтэд иргэний үнэлгээг авч төрийн албаны харицлагыг нэмэгдүүлнэ.
- Төр иргэнээ сонсож, шийдвэртээ тусгах дүн шинжилгээний цахим мэдээллийн санг бүрдүүлнэ.
